Opće informacije

PODACI O PRODAJNOM MJESTU – HOTEL TURIST VARAŽDIN

Puni naziv tvrtke:
TURIST društvo s ograničenom odgovornošću za ugostiteljstvo i trgovinu

Matični broj:
03672751

OIB (porezni broj):
21819941955

Registracija:
Upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Varaždinu

Adresa sjedišta i prodajnog mjesta:
Aleja kralja Zvonimira 1, 42000 Varaždin, Hrvatska

Osobe ovlaštene za zastupanje:
Darko Kišiček, direktor

Temeljni kapital:

3.702.940 EUR (euro)

Telefon:
+385 42 395 395

Telefaks:
+385 42 215 028

E-mail adrese:
info@hotel-turist.hr
prodaja@hotel-turist.hr

Radno vrijeme recepcije:
00:00 – 24:00 (svaki dan)

PRAVO I NAČIN PODNOŠENJA PRIGOVORA

Sukladno odredbama članka 10. Zakona o zaštiti potrošača i članka 10. Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti, TURIST d.o.o. za ugostiteljstvo i trgovinu, Aleja kralja Zvonimira 1, 42000 Varaždin, OIB: 21819941955 (u nastavku: mi), kao trgovac i pružatelj ugostiteljskih usluga, ovim putem vas obavještavamo o načinu podnošenja pisanog prigovora na pruženu uslugu ili kupljenu robu.

Pisani prigovor možete podnijeti:

  • osobno u našim poslovnim prostorijama na adresi Aleja kralja Zvonimira 1, 42000 Varaždin,

  • putem pošte na adresu:
    TURIST d.o.o.
    Aleja kralja Zvonimira 1
    42000 Varaždin, Hrvatska

  • putem elektroničke pošte na adresu: info@hotel-turist.hr

  • putem kontakt obrasca na našim stranicama: www.hotel-turist.hr/kontakt

Molimo da u prigovoru navedete sljedeće informacije:

  • ime i prezime

  • adresu elektroničke pošte ili poštansku adresu na koju želite zaprimiti potvrdu primitka i odgovor na prigovor

  • sadržaj prigovora (opis okolnosti zbog kojih podnosite prigovor, datum njihova nastanka, te na koju se uslugu odnosi)

  • datum sastavljanja prigovora.

Na vaš ćemo prigovor odgovoriti u zakonskom roku od 15 dana od dana njegova zaprimanja, slanjem odgovora na poštansku ili elektroničku adresu koju ste naveli u prigovoru, odnosno na adresu s koje je isti zaprimljen.

PRAVO NA POVRAT / REKLAMACIJU

U slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom ili pruženom uslugom, ljubazno vas molimo da se što prije obratite našem osoblju u hotelu kako bismo pokušali pronaći brzo i učinkovito rješenje na licu mjesta. U interesu je gosta da eventualne nepravilnosti prijavi odmah tijekom boravka, kako bi se iste mogle odmah ispraviti.

Ukoliko se prigovor ne može riješiti odmah, gost može zatražiti pisanu potvrdu iz koje je razvidno da usluga nije pružena ili nije pružena u skladu s ugovorom. Tu potvrdu gost treba priložiti uz pisanu reklamaciju.

Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od dana završetka korištenja usluge. Reklamacije zaprimljene nakon isteka navedenog roka neće biti uzete u razmatranje.

Hotel Turist Varaždin obvezuje se dostaviti pisani odgovor na zaprimljenu reklamaciju u zakonskom roku od 15 dana. Rješavat će se isključivo one reklamacije koje nije bilo moguće riješiti na licu mjesta.

Tijekom trajanja postupka rješavanja reklamacije, gost se odriče prava na posredovanje trećih osoba, javno istupanje ili pokretanje bilo kakvih postupaka putem medija, kao i podnošenje tužbi sve do završetka službenog postupka.

Najviši mogući iznos naknade po pojedinoj reklamaciji može iznositi maksimalno vrijednost osporavanog dijela usluge, dok reklamacije za već iskorištene usluge ili cjelokupni iznos aranžmana neće biti uvažene.

U slučaju spora koji se ne može riješiti mirnim putem, ugovara se nadležnost stvarno nadležnog suda u Varaždinu. Mjerodavno pravo je pravo Republike Hrvatske.

Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova

Sukladno članku 14. stavku 1. Uredbe (EU) br. 524/2013, potrošači mogu podnijeti prigovor i putem Platforme za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (ODR), dostupne na sljedećoj poveznici:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/

NAČINI PLAĆANJA

1. Uplate iz Hrvatske na žiro-račun poduzeća

Gosti iz Hrvatske mogu izvršiti uplatu putem opće uplatnice ili internet bankarstva na žiro-račun:

TURIST d.o.o.
Aleja kralja Zvonimira 1, HR-42000 Varaždin, Hrvatska
IBAN: HR4223600001101790895

SWIFT CODE: ZABAHR2X

Banka: Zagrebačka Banka d.d.

Poziv na broj: prema ponudi / rezervaciji

2. Kreditnom karticom – online plaćanje

Gosti mogu izvršiti plaćanje kreditnim karticama putem našeg sigurnog online rezervacijskog sustava. Sustav koristi SSL certifikat i omogućuje autorizaciju kartica.

3. Kreditnom karticom – offline plaćanje

Ako se odlučite za offline plaćanje karticom, šaljemo vam obrazac za autorizaciju koji je potrebno ispuniti, potpisati i poslati natrag putem e-maila ili faksa. Tim obrascem ovlašćujete Hotel Turist da naplati dogovoreni iznos rezervacije.

4. Plaćanje gotovinom

Plaćanje usluga moguće je i gotovinom na recepciji hotela, prilikom dolaska ili odjave, ovisno o uvjetima rezervacije.

 

Monri WSPay

Monri WSpay - Web Secure Payment Gateway

Plaćanje karticama Monri WSPay sustava

Mastercard® Identity Check™ Visa Secure American Express Diners Club International Visa
MasterCard Maestro Discover Dinacard

Dodatne platne metodeAircash Google Pay KEKS Pay